Jätkates Diili kodulehe kasutamist oled teadlik küpsiste kasutamisest

Kauba tagastamine


Kuidas saan tagastada Diili e-poest ostetud seadmeid?

Selleks palun pöördu 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist sobivasse Telia esindusse.

Pöördusin seadme tagastamiseks Telia esindusse – mis saab edasi?

Telia esinduses on Sul vaja täita kauba tagastamise avaldus, tagastada seade tervena ja komplektsena (koos seadme pakendi, dokumentide ja kaasasolnud lisadega). Telia esinduse töötaja vormistab tagasi toodud seadmele hooldusakti ja saadab seadme ekspertiisi kontrolli. Ekspertiisi saadetakse kõik kaubad, v.a tehnilist kontrolli mittevajavad kaubad või tooted, mille korrasolu üle saab teenindaja otsustada esinduses kohapeal (sülearvutikotid, vutlarid jms). Ekspertiisi tulemusest teavitame Sind 2 nädala jooksul ja seade saadetakse tagasi Telia esindusse. Kui ekspertiisi otsus on positiivne (seade on korras), ostame seadme tagasi ning kanname Sinu arvele peagi tagasi makstud summa. Juhul kui tegemist oli neto arvega, siis kantakse makstud summa 2 tööpäeva jooksul maksja kontole.

Kas ma saan seadme tagastada kulleriga või pakiautomaati?

Tagastamine toimub ainult Telia esinduses, kus vormistatakse kauba tagasi võtmise avaldus ja esmase kontrolli teeb meie teenindaja kohapeal.

Millist seadet ei saa tagastada ja miks?

Tagastada ei ole võimalik rikutud seadet, tarkvaratoodet või andmekandjat, millel on kileümbris eemaldatud. Tarkvaratoodetel on registreerimise võti, mis on avatud toodete puhul nähtav.